Geen widgets gevonden in de zijbalk

In deze video laten we stap voor stap zien hoe u de hoofdaansluiting gereed maakt voor de diensten van Caiway.

Heeft u nog vragen? Kijk dan op www.caiway.nl/klantenservice

4 gedachten over “Caiway | Gereedmaken hoofdaansluiting (Twente)”
  1. Caiway abbonnement opzeggen is bijna onmogelijk, urenlange wachtrij op de tel, dan word je weggedrukt. Ze kunnen je niet verifiëren als klant, dus kun je het abonnement niet opzeggen. Duurt letterlijk een uur om iemand te kunnen spreken, die zet je weer 20min in de wachtrij enzo maar door. Dan komt de volgende maandrekeningen, zolang je die niet betaald, kun je niet weg bij ze. Dus je zit in een cyclus. Iemand meer problemen mee? De medewerkers hebben een scriptje om de klant zo lang mogelijk aan de lijn te houden, ze als klant te behouden. Ik heb alles geprobeerd: Bellen, mailen, aangetekende brieven, niks werkt. Echte oplichters. Ik ga er een advocaat op zetten en wil hierbij iedereen waarschuwen voor deze praktijken. Ik ben nog iemand die voor zichzelf op kan komen, maar dit flikken ze bij bejaarden en mensen met weinig geld bijvoorbeeld mensen met een prepaid telefoon kunnen geen kant op ivm het letterlijk aan het lijntje houden. Walgelijk dat je op die manier aan je geld moet komen!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *